Proces rekrutacji składa się z następujących etapów:
1. Analiza dokumentów
Wstępna kwalifikacja kandydatur jest przeprowadzana przez analizę nadesłanych dokumentów. Prowadzą ją pracownicy działu personalnego oraz kierownicy działów, którzy poszukują nowych pracowników.
Analizując życiorysy i listy motywacyjne, zwracamy szczególną uwagę na zgodność kwalifikacji kandydata z wymaganiami określonymi w opisie stanowiska pracy.
Z Twojego życiorysu chcielibyśmy dowiedzieć się, jakie jest Twoje wykształcenie, jakie szkoły ukończyłeś, jak wyglądała Twoja dotychczasowa kariera zawodowa, czym się zajmujesz i jak oceniasz siebie w tej roli.
2. Rozmowa kwalifikacyjna
Wybrane osoby zapraszane są na rozmowę kwalifikacyjną z pracownikiem działu personalnego i/lub przyszłym przełożonym. Podczas tej rozmowy poprosimy Cię, abyś zaprezentował nam przede wszystkim samego siebie, chcielibyśmy również, abyś opowiedział nam o swojej dotychczasowej pracy zawodowej, o swoich sukcesach i porażkach. Pamiętaj, że rozmowa kwalifikacyjna jest dla Ciebie doskonałą okazją do zadawania pytań. Zastanów się, czego chciałbyś się od nas dowiedzieć i koniecznie o to nas zapytaj.
3. Dalsze działania rekrutacyjne
Wybrane osoby zapraszane są na następne spotkania kwalifikacyjne.
Spotkania mogą mieć różny charakter i składać się z wielu elementów:
Po rozmowach kwalifikacyjnych możesz spodziewać się ostatecznej decyzji. Jest ona podejmowana w oparciu o ocenę uzyskaną przez kandydata na wszystkich etapach procesu rekrutacji.